Pekerja Zoo Didakwa Perkosa Orang Utan Sehingga Hamil adalah Entri ulangsiar dari Laman Hangat! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Pekerja Zoo Didakwa Perkosa Orang Utan Sehingga Hamil membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.
Pekerja Zoo Didakwa Perkosa Orang Utan Sehingga Hamil

Pekerja Zoo Didakwa Perkosa Orang Utan Sehingga Hamil


SURABAYA: Misteri seekor Orang Utan yang tidak pernah bercampur dengan Orang Utan lain bunting telah terjawab apabila kamera litar tertutup (CCTV) merakam tindakan kejam seorang lelaki yang didakwa pekerja Zoo Surabaya telah merogol haiwan berkenaan dan beberapa Orang Utan lain.

Memetik laporan Harian Metro, pekerja berumur 38 tahun berkenaan kini dipercayai telah ditangkap selepas pihak zoo meneliti rakaman video berkenaan dan melihat sosok lelaki sama dengan lelaki berkenaan.

Menurut kenyataan seorang kakitangan Zoo tersebut, Akhiroel Yahya berkata, ada antara haiwan berkenaan teransang secara seksual apabila hendak diberi makanan.

“Tetapi, apa yang paling membuatkan kami mengesyaki sesuatu tidak kena ialah melihat orang utan tertua kami, Marylin, hamil sedangkan dia tidak pernah bercampur dengan orang utan lain disebabkan sifatnya yang agresif,” katanya.

Pengarah zoo, Abdoel Hakim yang marah dengan kejadian itu mengakui mengambil masa untuk mengenal pasti apa sebenarnya berlaku.. 
sumber- Siakapkeli.my

Pekerja Zoo Didakwa Perkosa Orang Utan Sehingga Hamil ini adalah Entri ulangsiar dari Blog Hangat merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Si Hangat iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.