Saya Bukan Pakar Sakit Puan, Saya Hanyalah Seorang Doktor "Houseman", Kata Dr Say - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Saya Bukan Pakar Sakit Puan, Saya Hanyalah Seorang Doktor "Houseman", Kata Dr Say harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
Saya Bukan Pakar Sakit Puan, Saya Hanyalah Seorang Doktor

Saya Bukan Pakar Sakit Puan, Saya Hanyalah Seorang Doktor "Houseman", Kata Dr Say



Berikutan kontroversi panas yang berlaku baru-baru ini di mana seorang pemanggil wanita yang digelar netizen sebagai 'gedik' yang mahu Dr Shazril menyambut kelahiran anaknya semasa bersiaran di radio Hot.Fm, Dr Shazril telah tampil membuat penjelasan.

"Pertama kalinya, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih nasihat dan teguran yang diberikan oleh anda di laman sosial media baru-baru ini.

"Memang saya tidak sangka perjumpaan di Hot FM Isnin lalu akan mencetuskan pelbagai kontroversi dari pelbagai pihak. Walaupun ada komen-komen yang rata-ratanya berbaur kurang enak untuk didengar, buang yang keruh dan ambil yang jernih. Komen itu boleh dijadikan sebagai pengajaran utuk saya memperbaiki diri saya sebagai doktor dan individu.

"Kesimpulannya, saya hanyalah manusia biasa yang tidak terlepas dari melakukan kesilapan dan saya memohon maaf sekiranya saya ada menyinggungkan mana-mana pihak.

"And to clear off d air, saya bukanlah seorang doktor pakar sakit puan, saya hanyalah seorang pegawai perubatan siswazah (houseman) yang kini di unit kecemasan," jelasnya dengan tenang.

Rata-rata pengikut Instagaramnya memberi semangat dan memuji dr Shazil atau dikenali sebagai Dr Say kerana tidak cepat melatah sebaliknya dia yang meminta maaf tanpa menyalahkan sesiapa.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Saya Bukan Pakar Sakit Puan, Saya Hanyalah Seorang Doktor "Houseman", Kata Dr Say. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.