Ika Tampil Perjelas Mengapa Dia Ditumbuk Pengarah adalah Entri ulangsiar dari Laman Hangat! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Ika Tampil Perjelas Mengapa Dia Ditumbuk Pengarah membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.
Ika Tampil Perjelas Mengapa Dia Ditumbuk Pengarah

Ika Tampil Perjelas Mengapa Dia Ditumbuk Pengarah



Baru-baru ini industri seni tanah air sedikit kecoh dengan tindakan pengarah, Azma Aizal yang memukul pelakon di bawah arahannya, Ika Nabella baru-baru ini.

Ika kemudian tampil memberikan penjelasan mengenai insiden itu melalui rancangan Melodi yang bersiaran hari ini.

Second day shooting, bersama dengan pengarah tiba-tiba pengarah bertindak memukul saya di kedua-dua belah muka saya, bertubi-tubi menggunakan tangan dan membaling botol air mineral ke arah saya, menarik rambut saya tanpa sebab

Seorang lagi pelakon di tempat kejadian cuba untuk meredakan keadaan dengan memeluk saya. Dia stop dan berlalu pergi. Ini adalah kali ketiga saya bekerja dengan pengarah itu. Saya tak pernah ada masalah dengan dia

Lepas dia pukul saya, diaorang lunch break, dia datang berjumpa saya, bercakap mengenai lakonan saya. Dia cakap reaction sebegini yang dia mau. Dia ambil video, rakam wajah saya selepas dipukul itu

Mungkin betul, feel saya tak seperti yang dia mahukan (sambil tunjuk video yang dirakam pengarah). Saya rasa dia pukul saya sebab dia nak saya feel reaction tu la. Dia ada mention reaction (yang pengarah mahukan) selepas dia pukul saya tu,” jelas Ika memetik laporanRotikaya.

Ika kini sudah pun beransur pulih dan berkata dia mengambil keputusan untuk tidak meneruskan pembabitan dalam drama tersebut. 

sumber- Siakapkeli.my

Ika Tampil Perjelas Mengapa Dia Ditumbuk Pengarah ini adalah Entri ulangsiar dari Blog Hangat merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Si Hangat iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.