BERASAP AJE ZUL HANDY BLACK BACA NI.. adalah Entri ulangsiar dari Laman Hangat! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya BERASAP AJE ZUL HANDY BLACK BACA NI.. membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.
BERASAP AJE ZUL HANDY BLACK BACA NI..

BERASAP AJE ZUL HANDY BLACK BACA NI..



Siapa yang tidak terkejut bila dapat tahu zul handy black yang mempunyai suara yang power akhirnya tersingkir. Akhirnya Datuk Ramli Ms memberi pandangannya yang tersendiri.

Menurut Datuk Ramli MS, nyanyian Zul dan Ezlyn tidak menunjukkan peningkatan sekaligus menyebabkan mereka tersingkir. Kata beliau:-

Untuk GV2, terus-terang saya katakan sukar untuk mencari kesalahan setiap peserta. Kami di kerusi juri perlu menilai peserta pada segenap aspek, bukanlah pada nyanyian semata-mata.Cuma saya ingin tegaskan peserta GV2 adalah penyanyi senior, jadi nyanyian mereka tidak boleh sumbang. Mereka bukan pendatang baru macam pelajar Akademi Fantasia (AF). 
Menyanyi salah lirik, kita boleh pejam sebelah mata, tetapi tidak ada maaf jika menyanyi sumbang. Biar menyanyi tak sedap tetapi ‘in tune’.Tetapi ingat pada peringkat seterusnya para peserta perlu lebih serius ketika membuat persembahan kerana ketika itu kami mencari  ‘the best among the best

.Mereka (Zul dan Ezlyn) ketinggalan, peserta lain sudah jauh ke hadapan. Peluang sudah diberikan namun tahap nyanyian mereka sama.
-klu dah bg lagu vodo cmna org nk nyanyi sedap tok ram.
sheeda kemain pulak ye.kualiti sgt lh..



Tiga peserta ini menjiwai lagu dengan baik. Walaupun menyanyikan lagu yang bukan dari genre mereka, mereka ‘deliver’.Haiza, Azian Mazwan Safuan dan Siti Nordiana adalah peserta ‘underdog’ tetapi lihatlah kualiti yang mereka ada pada hari ini



Sampai sekarang, masih tidak dapat menerima bahawa zul handy black terkeluar. sedangkan beliau memang power dalam nyanyian. suara mantap gila. tapi apa apaun. Ramly MS ada pendapat dan kita menghormati keputusan itu. 

Teruskan kariermu dalam dalam industri seni zul handy black. nanti jumpa kat aloq staq...
 

BERASAP AJE ZUL HANDY BLACK BACA NI.. ini adalah Entri ulangsiar dari Blog Hangat merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Si Hangat iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.