Memalukan. Geng Honda Curi Tabung Masjid Sambil Meniarap - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Memalukan. Geng Honda Curi Tabung Masjid Sambil Meniarap harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
Memalukan. Geng Honda Curi Tabung Masjid Sambil Meniarap

Memalukan. Geng Honda Curi Tabung Masjid Sambil Meniarap



Gelagat seorang lelaki usia lingkungan awal 30'an mencuri duit dari tabung sebuah masjid berjaya dirakam kamera litar tertutup (CCTV) dan tersebar di laman sosial sejak malam tadi.

Lelaki yang memandu kereta jenis Honda Civic berwarna kuning itu pada awalnya disangkakan hendak mengerjakan sembahyang. Namun, selepas selesai mengambil wuduk, lelaki itu dilihat terus menuju ke tabung masjid dan cuba membukanya.

Dalam video tersebut, suspek sedaya upaya cuba membuka tabung itu dengan bantuan flashlight smartphone serta sampai meniarap selesa bagi memudahkan usahanya itu.

Video yang telah mendapat 623 shares di Facebook itu dikritik oleh netizen.



Drive Honda Civic, tapi curi tabung masjid?
Drive Honda Civic, tapi curi tabung masjid? Betul² takde sivik punya manusia
Posted by My Media Hub on 1hb Oktober 2015


"Kereta bukan main hebat, tetapi mencuri duit dari tabung masjid. Buat malu geng Honda saja," kata Amir.

"Apa celaka sangat manusia seperti ini? Mak bapak dia tak bagi didikan agama ke? Kereta Honda kot? Terdesak sangat, pinjamlah duit dengan kawan-kawan dulu," kata Sharnazz.

Bagaimanapun, pihak masjid menyatakan bahawa mereka hanya kerugian sebanyak RM2 sahaja berikutan pihaknya telah mengambil wang dalam tabung itu sebelum lelaki itu datang melakukan perbuatan kejinya itu.


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Memalukan. Geng Honda Curi Tabung Masjid Sambil Meniarap. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.