Imam rebah ketika solat Aidiladha Di Kuala Pilah - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Imam rebah ketika solat Aidiladha Di Kuala Pilah harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
Imam rebah ketika solat Aidiladha Di Kuala Pilah

Imam rebah ketika solat Aidiladha Di Kuala Pilah



Kuala Pilah: Imam Masjid Kampung Temeris, di sini, meninggal dunia ketika tahiyat akhir solat sunat Aidiladha, pagi tadi.

Dalam kejadian kira-kira 8.30 pagi itu, A Karim Ismail, 66, yang mengimamkan solat sunat berkenaan dikatakan batuk dan mengerang kesakitan sebelum rebah.

Anak lelakinya, Amran, 40, berkata, beberapa jemaah membantu mengangkat bapa yang sudah tidak sedarkan diri sebelum membawanya ke Hospital Tuanku Ampuan Najihah (HTAN), di sini, untuk pemeriksaan.

Menurutnya, doktor bagaimanapun mengesahkan bapanya itu sudah meninggal dunia.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kuala Pilah Superintendan Luqman Abd Rahman mengesahkan menerima laporan kejadian.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Imam rebah ketika solat Aidiladha Di Kuala Pilah. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.