VIDEO PANEH: Mohamad Hasan nafi rakaman suaranya bidas Najib - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di VIDEO PANEH: Mohamad Hasan nafi rakaman suaranya bidas Najib harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
VIDEO PANEH: Mohamad Hasan nafi rakaman suaranya bidas Najib

VIDEO PANEH: Mohamad Hasan nafi rakaman suaranya bidas Najib



Menteri Besar Negeri Sembilan Datuk Seri Mohamad Hasan, menafikan bahawa sebuah rakaman audio yang sedang disebarkan adalah dirinya yang mengkritik Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan 1MDB.

Dalam satu kenyataan, katanya, suara individu dalam rakaman yang menjadi viral di media sosial itu bukan suaranya, selain mempunyai beberapa fakta yang tidak betul.

Menurut Mohamad, pihak yang membuat dakwaan itu berniat jahat cuba mengelirukan rakyat dan mahu melaga-lagakannya dengan pemimpin lain, sama ada di dalam Umno dan kerajaan.

Sehubungan itu, beliau meminta semua pihak supaya tidak mudah percaya dengan pembohongan dan fitnah berkenaan.




Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal VIDEO PANEH: Mohamad Hasan nafi rakaman suaranya bidas Najib. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.