Tak Suka Boss, Boss Tak Perlu Pergi, You Pergi – MB N.Sembilan - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Tak Suka Boss, Boss Tak Perlu Pergi, You Pergi – MB N.Sembilan harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
Tak Suka Boss, Boss Tak Perlu Pergi, You Pergi – MB N.Sembilan

Tak Suka Boss, Boss Tak Perlu Pergi, You Pergi – MB N.Sembilan



MENTERI Besar Negeri Sembilan Datuk Seri Mohamad Hassan menyatakan sokongannya kepada Datuk Seri Najib Tun Razak apabila berkata, mana-mana pihak yang tidak setuju dengan Perdana Menteri haruslah meletak jawatan.

Berdasarkan satu video yang dimuat naik portal MyKMU.net, Mohamad Hassan menegaskan andai seseorang tidak menyukai majikannya dalam sesuatu organisasi, mereka tidak harus meminta majikan tersebut berhenti tetapi mereka sendiri patut ‘pergi’.

Ujar beliau dalam video berdurasi 0.44 saat itu, “Di dalam dunia ini, ada dua sahaja you tak boleh pilih. Satu, ibu bapa you tak boleh pilihlah kan? Nombor dua, boss.

“Kalau you tak suka boss, boss tak perlu pergi, you pergi.”

Sebelum ini portal Malaysia-Today.net melaporkan, Najib ketika mesyuarat kabinet pada Jumaat lalu telah memberi kata dua kepada menteri-menteri supaya melepaskan jawatan sendainya mereka tidak menyokong kepimpinannya.

Walau bagaimanapun, tiada menteri yang bertindak menyahut seruan tersebut, lantas menunjukkan Najib terus mendapat sokongan daripada kabinetnya.

Kenyataan Dari Menteri Besar Negeri Sembilan, Datuk Seri Mohamad Hassan





Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Tak Suka Boss, Boss Tak Perlu Pergi, You Pergi – MB N.Sembilan. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.