PANCAKE 'DARAH PEPET DATANG BULAN'? - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di PANCAKE 'DARAH PEPET DATANG BULAN'? harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
PANCAKE 'DARAH PEPET DATANG BULAN'?

PANCAKE 'DARAH PEPET DATANG BULAN'?



Seorang gadis didakwa membuat pancake (lempeng) dengan menggunakan darah haidnya sendiri tersebar di laman sosial dan dikecam hebat oleh netizen.

Lapor portal MyNewsHub, gadis itu didakwa taksub dengan program 'Free Bleed' sehingga sanggup membuat makanan yang menjijikkan menggunakan darah haidnya sendiri.

"Entah apa gilanya gadis yang elok berhijab dan menggelarkan dirinya Nur ini,"

Nur dilaporkan memuat naik resepi pancake darah haid di laman Instagramnya seperti di bawah.



Namun, dari pemerhatian kami, ia sebenar sebuah akaun palsu yang menggunakan gambar lain untuk mempromosikan program 'Free Bleed' berkenaan.

Pemilik gambarnya juga telah tampil menafikan dirinya terlibat dalam program itu dan berang dengan tindakan pemilik akaun palsu itu menggunakan gambarnya.


Penafian


Akaun mangsa yang sebenar

Akibatnya, gadis itu difitnah, dicerca, dikecam dan pelbagai lagi tohmahan dilemparkan terhadapnya.

Orang ramai dinasihatkan tidak terus percaya dengan berita yang tersebar. Sebaliknya menyiasat dulu isi kandungan berita agar tidak tersebar fitnah.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal PANCAKE 'DARAH PEPET DATANG BULAN'?. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.