LAGI LUAHAN SAYU BEKAS PEKERJA MAS: 'MAAFKAN PAPA & MAMA, ZAYANI' - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di LAGI LUAHAN SAYU BEKAS PEKERJA MAS: 'MAAFKAN PAPA & MAMA, ZAYANI' harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
LAGI LUAHAN SAYU BEKAS PEKERJA MAS: 'MAAFKAN PAPA & MAMA, ZAYANI'

LAGI LUAHAN SAYU BEKAS PEKERJA MAS: 'MAAFKAN PAPA & MAMA, ZAYANI'



Zayani,

Hari ini pukul 11.30 pagi, ayah dan mama kena buang kerja. Ayah dan mama lepas ini bukan lagi kerja repair kapal terbang MAS.

Ayah dan mama minta maaf dekat Zyana, sebab selama ini kami banyak habiskan masa di tempat kerja. Hujung minggu pun ayah dan mama hantar awak pergi taska sebab kami pergi kerja.

Dulu ingatkan kalau kerja sungguh-sungguh, company sayangkan ayah dan mama. Rupanya bukan macam yang kami fikir.

Lepas ini ayah dan mama akan luangkan lebih masa untuk Zayani. Doakan ayah dan mama dapat kerja lain, yang banyak masa untuk kita bersama.

InsyaAllah, ayah dan mama yakin perancangan Allah itu yang terbaik. Love you anak.

__________________________________________________________

Demikianlah luahan hati bekas kakitangan Malaysia Airlines (MAS) yang diberhentikan kerja.


Difahamkan 6,000 kakitangan MAS diberhentikan secara berperingkat dalam masa setahun dengan bayaran pampasan sebagai ganti rugi. Ada yang menyambut baik keputusan Malaysia Airlines Berhad (MAB), ada jua yang mengeluh sayu.

Sudahlah diberhentikan dekat-dekat nak raya, dah tentu bekas-bekas kakitangan MAS kalut nak mencari kerja dalam masa yang singkat. Jika ada yang sudi menerima, alhamdulillah. Jika sebaliknya?

Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal LAGI LUAHAN SAYU BEKAS PEKERJA MAS: 'MAAFKAN PAPA & MAMA, ZAYANI'. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.