'BAWAK DIA KE NERAKA!' - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di 'BAWAK DIA KE NERAKA!' harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
'BAWAK DIA KE NERAKA!'

'BAWAK DIA KE NERAKA!'



Gambar kiri hiasan...

Sesungguhnya, peringatan dari Allah itu didatangkan dalam pelbagai bentuk agar umatnya bertaubat dari melakukan segala apa jua jenis dosa.

Membaca pengalaman mimpi seorang wanita ini sudah cukup mengerikan serta kecut perut. Baca dan hayati pengalamannya dan jadikan sebagai peringatan buat semua.

Baca perkongsian pengalaman mimpi di bawah:

I sedar-sedar je, I kat perhitungan dosa dan pahala.

Scariest part, ada satu orang macam besar, I rasa itu malaikat. Dia tanya perempuan sebelah I. Dia tunjuk gambar satu-satu masa perempuan itu free hair, pergi club.

Dia tanya kenapa?

Kalau perempuan itu tak boleh jawab, timbangan dosa dia bertambah berat macam ada api bertambah. Last-last perempuan itu tak dapat jawab.

Orang yang tanya tu, suara dia kasar. Dia jerit,

Bawak dia ke neraka mana ntah" so something terbang dan angkat perempuan tu.

Lepas itu, i pulak.

Dia tunjuk gambar i pakai shorts, gambar i kat kelab dan semua yang i pernah buat.

Demikianlah perkongsian pengalaman seorang wanita yang dimuat naik oleh Fathin Hilda. Kedua-dua gambar itu mendapat 7,951 retweet di Twitter.




Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal 'BAWAK DIA KE NERAKA!'. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.