Sayu. Kerana Cibaikan pelanggan dalam resit, pekerja Nando’s dipecat - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Sayu. Kerana Cibaikan pelanggan dalam resit, pekerja Nando’s dipecat harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
Sayu. Kerana Cibaikan pelanggan dalam resit, pekerja Nando’s dipecat

Sayu. Kerana Cibaikan pelanggan dalam resit, pekerja Nando’s dipecat



Apa yang dilaporkan puncanya pelanggan meminta untuk menukar bahagian ayam namun ditolak pelayan kerana jumlah pelanggan yang ramai.

Pelanggan kemudian membuat permintaan kepada pengurus dan pelayan terpaksa akur dengan arahan pengurus atas kehendak pelanggan. Tak berpuas hati, pelayan mencetak  resit pelik tersebut.

Laporan Malaysiakini menyebut, pihak  Nando’s memutuskan untuk memecat pekerja tersebut.

“Kami berasa amat kesal dengan tingkah laku tidak sopan pekerja kami itu. Kami berasa amat kesal dan menghargai anda mengambil masa untuk memaklumkannya kepada kami.

“Kepada rakan Nando’s, insiden ini mencetuskan kemarahan pelanggan di restoran dan kami amat memandang serius perkara seperti ini.

“Hari ini, pekerja berkenaan secara rasminya telah dipecat,” kata Nando’s.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Sayu. Kerana Cibaikan pelanggan dalam resit, pekerja Nando’s dipecat. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.