Muhyiddin juga mula meluat dengan 1MDB - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Muhyiddin juga mula meluat dengan 1MDB harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
Muhyiddin juga mula meluat dengan 1MDB

Muhyiddin juga mula meluat dengan 1MDB



TPM, Tan Sri Muhyiddin Yassin juga secara terbuka mengkritik cara kontroversi 1MDB ditangani dengan berkata isu itu sangat serius dan bakal menjadi parah, lapor TMI.

Beliau juga menyatakan isu hutang 1MDB merupakan faktor utama kekalahan BN di Permatang Pauh semalam dan tidak tahu bagaimana menjelaskan perkara tersebut kepada orang ramai ketika berkempen.

“Saya tidak tahu apa nak cakap apa.

“Rakyat mahu tahu, bukan sahaja Tun Dr Mahathir Mohamad.

“Rakyat mahu tahu mengapa tidak ada seorang pun didakwa, mengapa lembaga 1MDB tidak dipecat, dan status CEO serta perdana menteri sebagai penasihat,” kata Muhyiddin di Milan kepada wartawan.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Muhyiddin juga mula meluat dengan 1MDB. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.