LUAHAN SAYU 7-ELEVEN MOHON MAAF TERSILAP KENAKAN GST - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di LUAHAN SAYU 7-ELEVEN MOHON MAAF TERSILAP KENAKAN GST harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
KUALA LUMPUR - Kedai Runcit 24 jam, 7-Eleven semalam memuat naik kenyataan permohonan m#aaf kepada para pelanggannya di atas kesilapan mengenakan bayaran GST terhadap penjualan akhbar di kedai-kedai rangkaiannya.
Dalam kenyataan yang dimuat naik di laman Facebook 7-Eleven Malaysia itu menjelaskan bahawa kesilapan itu berlaku kerana ralat yang dialami oleh mesin jualan serta menegaskan pihaknya tidak berniat untuk berbuat demikian.
"Menyedari kesi#lapan sistem itu, kami segera mengambil tindakan dengan menarik balik produk yang terlibat agar tidak menyusahkan pelanggan.
"Kami faham insiden itu telah mengecewakan para pelanggan dan oleh itu kami dengan ikhlas ingin memohon maaf," menurut kenyataan itu.
Menurut 7-Eleven, kes#ilapan itu telah diatasi dan dalam masa yang sama juga menegaskan 7 Eleven sentiasa menyokong perlaksanaan GST.
Kata kenyataan itu lagi, mana-mana pelanggan yang terkesan dengan caj 6% itu semalam disarankan menghubungi pihak 7-Eleven di Facebook atau melalui e-mel rasmi bagi membetulkan kesilapan yang berlaku.
“Sekali lagi kami in#gin memohon maaf kepada semua pelanggan kami berikutan kesilapan teknikal dalam sistem kami ini,” kata 7-Eleven.
Sumber
PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
LUAHAN SAYU 7-ELEVEN MOHON MAAF TERSILAP KENAKAN GST
KUALA LUMPUR - Kedai Runcit 24 jam, 7-Eleven semalam memuat naik kenyataan permohonan m#aaf kepada para pelanggannya di atas kesilapan mengenakan bayaran GST terhadap penjualan akhbar di kedai-kedai rangkaiannya.
Dalam kenyataan yang dimuat naik di laman Facebook 7-Eleven Malaysia itu menjelaskan bahawa kesilapan itu berlaku kerana ralat yang dialami oleh mesin jualan serta menegaskan pihaknya tidak berniat untuk berbuat demikian.
"Menyedari kesi#lapan sistem itu, kami segera mengambil tindakan dengan menarik balik produk yang terlibat agar tidak menyusahkan pelanggan.
"Kami faham insiden itu telah mengecewakan para pelanggan dan oleh itu kami dengan ikhlas ingin memohon maaf," menurut kenyataan itu.
Menurut 7-Eleven, kes#ilapan itu telah diatasi dan dalam masa yang sama juga menegaskan 7 Eleven sentiasa menyokong perlaksanaan GST.
Kata kenyataan itu lagi, mana-mana pelanggan yang terkesan dengan caj 6% itu semalam disarankan menghubungi pihak 7-Eleven di Facebook atau melalui e-mel rasmi bagi membetulkan kesilapan yang berlaku.
“Sekali lagi kami in#gin memohon maaf kepada semua pelanggan kami berikutan kesilapan teknikal dalam sistem kami ini,” kata 7-Eleven.
Sumber
PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal LUAHAN SAYU 7-ELEVEN MOHON MAAF TERSILAP KENAKAN GST. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.
Post a Comment