Kaki Jubo Direjam Dengan Batu Sampai Mati Oleh Militan IS - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Kaki Jubo Direjam Dengan Batu Sampai Mati Oleh Militan IS harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
Kaki Jubo Direjam Dengan Batu Sampai Mati Oleh Militan IS

Kaki Jubo Direjam Dengan Batu Sampai Mati Oleh Militan IS



KUMPULAN Militan Negara Isla (IS) sekali lagi menjadi perhatian apabila mereka telah menjalankan hukuman rejam dengan batu sampai amti terhadap dua orang lelaki yang dipercayai sepasang gay.

Kejadian berlaku di kawasan wilayah Homs, Syria yang menunjukkan dua orang lelaki tersebut dirajam dengan batu oleh empat orang militan IS di situ.





Sebelum mereka direjam kelihatan kedua-dua lekai tersebut memeluk ahli militan IS tersebut yang dikatakan mengampunkan kesalahan pasangan itu sebelum dibunuh dengan ratusan batu sebesar penumbuk.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Kaki Jubo Direjam Dengan Batu Sampai Mati Oleh Militan IS. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.