TGNA Dikatakan Sengaja Dirancang Meninggal Malam Jumaat - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di TGNA Dikatakan Sengaja Dirancang Meninggal Malam Jumaat harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




TGNA Dikatakan Sengaja Dirancang Meninggal Malam Jumaat


Banyak sungguh lambakan fitn#ah daripada orang yang tidak menyukai TGNA.Kalau kenyataan berbaur fitnah dan kritikan semasa hidup boleh lagi diambil kira.Ini tidak,orang dah meninggal pun# masih diperkatakan tidak elok untuk memuaskan hati mereka sendiri tanpa memperdulikan perasaan ahli keluarga dan waris TGNA.Tulis pula di media sosial seperti sengaja menyebarkan faham#an dan kebodohan kelas yang tersendiri.

















Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri













Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal TGNA Dikatakan Sengaja Dirancang Meninggal Malam Jumaat. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.