Punca Baby Bump Lisa Surihani Sudah Terserlah Terjawap - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Punca Baby Bump Lisa Surihani Sudah Terserlah Terjawap harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Punca Baby Bump Lisa Surihani Sudah Terserlah Terjawap








Setelah berminggu-minggu bermain teka-teki status kehamilan pelakon terkenal, Lusa Surihani, bahaimanapun s#udah terjawab hari ini dan dia sendiri sudahpun mengesahkan berita gembira itu.



Semoga peminat-peminat Lisa dan juga Yusri turut sama gembira mendengar berita ini. Siakapkeli pasti ramai peminat mereka tidak sabar menunggu kelahiran anak sulung pasangan ini.








Apa yang lainnya si Lisa ini adalah d#ia tidak seperti bakal-bakal ibu lain yang selalunya suka mendedahkan detik dan gambar ketika mengandung.










Foto baby bump tersebut pun dimuatnaik oleh Sharifah Amani pada petang semalam menerusi laman Instagramnya dan terus menarik perhatian para peminat.



Bagaimanapun tahniah kami dari Siakapk#eli diucapkan kepada pasangan ini semoga baby yang bakal keluar itu sihat wal'afiat hendaknya










Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri













Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Punca Baby Bump Lisa Surihani Sudah Terserlah Terjawap. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.