Pose manja Adik Rozita Che Wan yang memukau.. merupakan Entri ulangsiar dari blog kategori Berita Tempatan. Memaparkan informasi terkini dan trending di Blogosphere Malaysia. Semoga Pose manja Adik Rozita Che Wan yang memukau.. membawa Manfaat dan Faedah kepada pembaca blog Natang Ngoh. Wallahu'alam bissawab.


Pose manja Adik Rozita Che Wan yang memukau..






Siapa tak kenal Rozita Che Wan kann.. Dengan wajah kemelayuan yang cantik manis.., tambah pulak bila berkebaya.. Fuhh.., memang mengancam habis Che Ta tu.. Bertuah si Zain kann...




Satu yang menarik tentang keluarga Rozita Che Wan ni.., semua ahli keluarga dorang tu cantik-cantik belaka..














Bermula dari ibunya sendiri hinggalah ke adiknya yang bongsu. Semuanya boleh dikatakan cantik dan segak bergaya.. Maklumlah.., kalau dah cantik tu pakai apa pun bergaya kann..



Ini merupakan gambar seorang lagi ahli keluarga dorang..Namanya Iemma dan merupakan kakak kepada Ayu Raudah.. Katanya juga telah bertunang pada hujung tahun lepas.. Amacam..? Cantik tak?



Sayang betul dah bertunang kann.. Kalau tak boleh la pasang angan-angan..-sumber




Artikel Pose manja Adik Rozita Che Wan yang memukau.. ini bukan ditulis oleh pemilik Laman Natang Ngoh. Ia adalah Perkongsian bermanfaat iaitu Entri ulangsiar dari laman popular yang ditulis oleh penulis terhebat di Malaysia.

Setinggi Penghargaan kepada Kraiboy iaitu penulis dan sumber asal artikel yang menarik ini. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.