PADAH 'BLOCK PARKING', CERMIN KERETA DIPECAHKAN - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di PADAH 'BLOCK PARKING', CERMIN KERETA DIPECAHKAN harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




PADAH 'BLOCK PARKING', CERMIN KERETA DIPECAHKAN








JOHOR BAHRU - Gara-gara tersilap memberikan nombor telefon bimbit, kereta milik seorang individu dipecahk#an oleh individu yang berang dengan tindakan pemilik kenderaan berkenaan.



Dalam kejadian yang berlaku di Johor Bahru City Square itu, cermin kereta Proton Persona bernombor pendaftaran JLJ 1804 dipecahkan di bahagian pemandu atas sebab telah menghalang laluan kenderaan lain selain dari memberi nombor telefon yang salah.



Difahamkan, pemilik kenderaan terb#abit telah meninggalkan nota yang ditulis,



“Call me at 0162236205. By the way, sorry ya” - Shah.










Bagaimanapun, si pelaku mengatakan nombor telefon yang diberi tidak wujud menyebabkan dia mengambil tindakan me#mecahkan cermin kereta itu.



Sebelum beredar, dia sempat meninggalkan nota,



“I think you are the biggest as’sh0le in t#he world to think that you could leave a wrong number!”



Walaupun begitu, tindakan memecahkan harta benda orang lain adalah salah di sisi undang-undang. Sewajarnya si pelaku bersabar dan meminta bantuan pusat beli-belah.



Gambar-gambar itu kini telah menjadi viral# dan bualan hangat para netizen di Facebook.


























Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri













Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal PADAH 'BLOCK PARKING', CERMIN KERETA DIPECAHKAN. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.