Datin Sri Rosmah Prihatin Ziarah Isteri Allahyarham Tuan Guru Nik Aziz - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Datin Sri Rosmah Prihatin Ziarah Isteri Allahyarham Tuan Guru Nik Aziz harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Datin Sri Rosmah Prihatin Ziarah Isteri Allahyarham Tuan Guru Nik Aziz








KOTA BHARU: Isteri Perdana Menteri, Datin Sri Rosmah Mansur hari ini telah berkesempatan menziarahi Dat#in Tuan Sabariah Tuan Ishak iaitu isteri kepada Allahyarham Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.



Beliau mengambil kesempatan menziarahi Tuan Sabariah semasa berjunjung ke Kelantan untuk mengadakan sesi lawatan misi bantuan pasca banjir di Tumpat, Kelantan.



Kehadiaran Rosmah amat dialu-aluk#an oleh Tuan Sabariah sebagai tanda simpati terhadap kematian suaminya itu.










Tuan Guru Nik Aziz meninggal dunia pada Khamis lalu setelah menderita akibat penyakit kanser prostat dan ulser.



Datuk Sri Najib sebelum ini telah had#ir di hari pengebumian Tok Guru pada 14 Februari lalu.



Untuk rekod, Nik Aziz memegang jawatan Menteri Besar Kelantan selama 23 tahun bermula 1990 hingga 2013.



Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri













Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Datin Sri Rosmah Prihatin Ziarah Isteri Allahyarham Tuan Guru Nik Aziz. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.