Cerita Isteri Nik Aziz Mengenai TGNA Buat Hati Tambah Sayu - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Cerita Isteri Nik Aziz Mengenai TGNA Buat Hati Tambah Sayu harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Cerita Isteri Nik Aziz Mengenai TGNA Buat Hati Tambah Sayu








Mursyidul Am PAS, Nik Aziz Nik Mat telah d#isahkan meninggal dunia sekitar jam 9.45 malam semalam di rumahnya di Pulau Melaka.



Isterinya, Datin Tuan Sabariah Tuan Ishak tidak dapat menahan sedih tetapi pada masa yang sama turut terhari apabila ratusan orang membanjiri Pulau Melaka untuk memberikan penghormatan terakhir kepada suaminya itu.










Kesemua anak dan cucu Allahyarham Nik Azi#z sempat menemui arwah sebaik sahaja tiba di rumah di Pulau Melaka malam semalam.



“Saya sentiasa ada di sisi arwah sebelum dia pergi. Sempat jumpa. Anak cucu pun sempat berhimpun. Semua sempat balik jumpa Tok Guru dan kami reda dengan semuanya,” katanya lagi.





Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri













Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Cerita Isteri Nik Aziz Mengenai TGNA Buat Hati Tambah Sayu. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.