Arab Saudi Hukum Pancung Lelaki Hina Nabi - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Arab Saudi Hukum Pancung Lelaki Hina Nabi harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Arab Saudi Hukum Pancung Lelaki Hina Nabi








Riyadh: Mahkamah Arab Saudi menjatuhkan hukuman mati terhadap seorang lelaki selepas didapati bersalah menghi#na Islam dan Nabi Muhammad SAW.



Lelaki yang namanya tidak didedahkan berusia 20-an itu juga dituduh mengoyakkan al-Quran, merakamkan perbuatann#ya dan menyebarkan video itu di media sosial, lapor akhbar Sharq.










“Lelaki itu dihukum penggal se#lepas didapati bersalah,” lapor akhbar itu.



Menurutnya, tiga panel hakim mengeluarkan perintah hukuman mati itu namun tidak menyatakan sama ada dia boleh mengemukakan rayuan.



Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri











Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Arab Saudi Hukum Pancung Lelaki Hina Nabi. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.