Video Zamani: Bukan polis tapi pihak ketiga sebar. Bangau oh bangau... - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Video Zamani: Bukan polis tapi pihak ketiga sebar. Bangau oh bangau... harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Video Zamani: Bukan polis tapi pihak ketiga sebar. Bangau oh bangau...








KUALA LUMPUR 23 Jan. - Video klip nyanyian penyanyi popular, Zamani yang tersebar ketika dia ditahan polis berkait satu kes dadah dikatakan tidak disebarkan oleh anggota polis, sebaliknya oleh pihak ketiga.



Perkara itu didedahkan Pengerusi Pertubuhan Sukarelawan Peguam Malaysia (SukaGuam), Datuk Khairul Anwar Rahmat yang memberitahu, pihak menyebarkan video berkenaan dipercayai adalah ahli keluarga anggota polis terbabit.










“Saya telah bertemu dengan Ketua Polis Daerah Ampang Jaya dan beliau memberitahu, video itu dirakamkan oleh peminat (anggota polis) penyanyi terbabit dan penyebaran pula berlaku setelah video itu dipertontonkan kepada ahli keluarganya,” katanya ketika ditemui di Balai Polis Ampang Jaya, di sini hari ini.



Beliau memberitahu, pihaknya tidak menolak kemungkinan Zamani sedar dirinya dirakam anggota polis itu dan kemungkinan dia hanya mahu menghiburkan peminatnya sahaja.



Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri















Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Video Zamani: Bukan polis tapi pihak ketiga sebar. Bangau oh bangau.... Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.