Sangkal Laporan Media Jadi Punca Kemalangan Maut, Empat Individu JPJ Beri Penjelasan. Terjawap Akhirnya Misteri Ini! - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Sangkal Laporan Media Jadi Punca Kemalangan Maut, Empat Individu JPJ Beri Penjelasan. Terjawap Akhirnya Misteri Ini! harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Sangkal Laporan Media Jadi Punca Kemalangan Maut, Empat Individu JPJ Beri Penjelasan. Terjawap Akhirnya Misteri Ini!








KUALA LUMPUR: Pihak Jabatan Pengan#kutan Jalan (JPJ) telah tampil menafikan anggotanya menjadi punca kemalangan maut di Melaka yang menyebabkan empat orang meninggal dunia.



Semalam pihak media telah melaporkan berita dengan mengatakan Proton Perdana yang berlanggar dengan Produa Kancil itu sedang dikejar oleh pihak J#PJ dan menyebabkan kemalangan.



Berikut adalah penjelasan pihak JPJ men#enai perkara ini.












PENAFIAN LAPORAN BERITA "EMPAT MAUT KERETA DIBURU JPJ BERLANGGAR SEBUAH KANCIL"


PUTRAJAYA- Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) mengambil serius laporan berita tidak sahih yang dikeluarkan oleh salah sebuah me#dia tempatan.


Di dalam laporan tersebut menyatakan bahawa kemalangan yang berlaku di Melaka pada 23 Januari 2015 pukul 4.15 petang adalah disebabkan proton perdana dari arah Merlimau yang diburu pasukan JPJ sehingga memasuki jalan be#rtentangan berlangar dengan produa kancil dan menyebabkan 4 maut di tempat kejadian.


Ibu Pejabat JPJ telah menerima laporan penuh daripada JPJ Negeri Melaka berhubung dengan situasi sebenar yang berlaku iaitu, 4 anggota JPJ yang sedang menjalankan tugas rondaan terserempak dengan sebuah kemalangan dan t#elah memberi bantuan yang sewajarnya sementara menunggu pihak polis sampai ke tempat kejadian.


Berikutan dengan itu, laporan Polis telah dibuat oleh anggota yang berada di tempat kejadian bagi menjelaskan situasi sebenar dan menafikan lapora#n berita yang dikeluarkan oleh media tempatan tersebut.


JPJ melahirkan rasa kecewa dengan lap#oran berita yang ditulis tanpa membuat rujukan sahih daripada pihak jabatan.


Siasatan sedang dibuat berhubung dgn laporan berita tersebut.

23 Januari 2015


Ibu Pejabat

Jabatan Pengangkutan Jalan

Malaysia



Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri













Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Sangkal Laporan Media Jadi Punca Kemalangan Maut, Empat Individu JPJ Beri Penjelasan. Terjawap Akhirnya Misteri Ini!. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.