Luahan Sayu Diana Rafar Setelah Fail Penceraian Dari Zamarul Hisham - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Luahan Sayu Diana Rafar Setelah Fail Penceraian Dari Zamarul Hisham harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Luahan Sayu Diana Rafar Setelah Fail Penceraian Dari Zamarul Hisham








Umum mengetah#ui artis Diana Rafar telahpun menfailkan penceraian dari suaminya pelakon Zamarul Hisham.



Setelah berita tersebut tersebar, Diana Rafar ada memuatnaik gambar kata-kata seperti luahan hatinya di laman sosial Inst#agram.












Antara ayatnya berbunyi:



"If Allah has Taken From You That Whi#ch You Could've Never Imagined Losing, He Will Give You Could've Never Imagined Owning"













Namun ramai juga peminat yang memberi semang#at kepada pasangan ini agar tidak berpisah dan terus bersama.



Diana Rafar dan Zamarul Hisham berkahwin pada tah#un 2009 dan dikurniakan seorang anak lelaki yang comel. Zamarul Hisham juga mempunyaui seorang lagi anak hasil perkahwinan terdahulu.



Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri



















Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Luahan Sayu Diana Rafar Setelah Fail Penceraian Dari Zamarul Hisham. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.