GADIS BERTUDUNG TETAPI BERBIKINI - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di GADIS BERTUDUNG TETAPI BERBIKINI harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




GADIS BERTUDUNG TETAPI BERBIKINI








Gambar tiga gadis ‘berbikini’ mulai tersebar di laman Facebook sejak semalam yang dimuat naik oleh page popular Amran Fans.



Apa yang mengejutkan, salah seorang dari tiga gadis berkenaan bertudung, jelas sekali mencemarkan imej wanita muslimah.










“Tudung pakai, tapi gatal sangat asam keping tu nak berbikini. Itulah anak orang Melayu, suka buat benda bangang. Harap ada pihak berkenaan ambil tindakan ke atas mereka. Ini dah mencemarkan imej Muslimah,” kata pengendali page berkenaan.



Bagaimanapun, tidak dinyatakan dimana lokasi gambar tersebut. Namun dipercayai berlaku di Malaysia.



Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri













Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal GADIS BERTUDUNG TETAPI BERBIKINI. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.