Wak Doyok hebat! Selepas jelingan maut nya Fazura berada dalam pelukan nya ;-) - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Wak Doyok hebat! Selepas jelingan maut nya Fazura berada dalam pelukan nya ;-) harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Wak Doyok hebat! Selepas jelingan maut nya Fazura berada dalam pelukan nya ;-)








Jelingan mata Wak Doyok pada aktres jelita, Fazura di program Maharaja Lawak Mega 2014 yang telah menjadi viral di laman sosial beberapa hari lalu.



Kemain nakal pandangan Wak Doyok di belakang sana #MLM2014. Mungkin tidak ramai yang perasaan kerana terhibur dengan persembahan-persembahan lawak setiap peserta, tak gitu ?










Kini gambar baru tersebar yang mana Fazura akhir nya jatuh dalam pelukan pereka fesyen popular tersebut, gambar aksi manja Fazura dan Wak Doyok terus jadi viral lagi di media sosial.




















Kami percaya ramai yang makan hati apabila pelakon jelita ini dilihat lentok manja di bahu selebriti dan ikon fesyen terkemuka, Wak Doyok ni kan?



Tergelak sakan kami bila baca caption Wak Doyok yang memang ‘win’ tu. Ha.. Buat anda yang ketinggalan kereta api, sebenarnya mereka bergambar di sebuah pertunjukan fesyen yang berlangsung semalam.



Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri















Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Wak Doyok hebat! Selepas jelingan maut nya Fazura berada dalam pelukan nya ;-). Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.