Remaja Maut Terjatuh Dari Tingkat 14 - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Remaja Maut Terjatuh Dari Tingkat 14 harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Remaja Maut Terjatuh Dari Tingkat 14








KUALA LUMPUR - Seorang pelajar berusia 17 tahun, maut selepas terjatuh dari tingkat 14, di Flat Perumahan Rakyat (PPR), Wangsa Sari, Seksyen 1, Wangsa Maju, petang tadi.



Dalam kejadian yang berlaku pada jam 4.30 petang itu, mangsa dipercayai cuba melompat dari tingkap bahagian dapur ke balkoni, bagaimanapun gagal menyebabkan mangsa terjatuh dari tingkat 14 ke tingkat bawah.



Mangsa maut serta merta akibat kecederaan parah di bahagian kepala.



Bapa tiri mangsa yang enggan didedahkan nama berkata, beliau menerima kejadian itu dengan redha dan menganggap ia sebahagian dari takdir Illahi.











Mangsa merupakan seorang pelajar yang baik dan juga merupakan ahli Belia 4B bagi Cawangan Wangsa Maju.



Sebelum ini, penduduk PPR berkenaan pernah menyuarakan cadangan untuk menambah dan meninggikan pagar besi keselamatan di setiap tingkat untuk keselamatan penduduk, terutamanya anak-anak kecil.










Pemangku Ketua Polis Daerah Wangsa Maju Deputi Superintendan A Asmadi Abd Aziz, mengesahkan kejadian tragis itu dan kes itu kini dalam siasatan.



Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri















Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Remaja Maut Terjatuh Dari Tingkat 14. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.