Punca Biodata Charyl Chappuis Pemain Thailand Jersi Nombor 7 Paling Banyak Dibaca Terjawap - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Punca Biodata Charyl Chappuis Pemain Thailand Jersi Nombor 7 Paling Banyak Dibaca Terjawap harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Punca Biodata Charyl Chappuis Pemain Thailand Jersi Nombor 7 Paling Banyak Dibaca Terjawap


Gambar dan Biodata Charyl Chappius pemain Thailand jersi nombor 7. Tidak dinafikan lagi bahawa player Thailand jersi no 7 trending di laman sosial susulan perlawanan akhir pertama AFF Suzuki 2014 antara Malaysia vs Thailand. Difahamkan, Charyl Chappuis yang memiliki wajah tampan merupakan punca utama pemain ini diminati ramai terutamanya penyokong wanita Harimau Malaya. Apapun, berikut adalah maklumat peribadi atau biodata mengenai Charyl Chappuis.








Biodata Charyl Chappuis Pemain Thailand Jersi Nombor 7



Nama Penuh: Charyl Yannis Chappuis



Umur: 22 Tahun



Tarikh Lahir: 12 Januari 1992



Tempat Lahir: Kloten, Switzerland



Kareer: Pemain Professional Bola Thailand dan Switzerland










Pemain Thailand Jersi Nombor 7 Trending Dilaman Sosial








Gambar Charyl Chappuis Pemain Thailand Jersi Nombor 7























Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri











Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Punca Biodata Charyl Chappuis Pemain Thailand Jersi Nombor 7 Paling Banyak Dibaca Terjawap. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.