"Tak kisah batang pendek, janji seronok" - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di "Tak kisah batang pendek, janji seronok" harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




"Tak kisah batang pendek, janji seronok"










Tajuk yang gempar pada setiap akhbar adalah sudah tidak menghairankan bagi sesebuah syarikat akhbar bertujuan meningkatkan jumlah jualan. Sedangkan kami di Siakapkeli juga cuba mencari tajuk yang terbaik bagi menarik pembaca untuk membuka sesebuah pautan.



Bagaimanapun apa yang rare di sini adalah apabila tajuk hebat tetapi tidak menggambarkan isi asal atau subjek sesebuah kandungan.










Satu tajuk di akhbar hari ini mungkin membuatkan pembaca terkejut apabila terlihatnya yang mana ia tertulis sesuatu perkara yang boleh menyebabkan pembaca tersalah tafsir isi kandungannya.



"Tak kisah batang pendek, janji seronok", terlihat kepada tajuk ini sudah tentu ramai yang terlintas kepada kandungan yang bukan-bukan jika tidak membacanya isi kandungannya terlebih dahulu.



Sebenarnya tajuk tersebut adalah merujuk kepada sebuah kamera ringkas yang dikeluarkan oleh syarikat HTC yang mana seakan-akan GoPro tetapi ianya sesuai dipegang di tangan berbanding kamera biasa disebabkan rekabentuknya yang ringkas, pendek dan kedudukan butangnya yang tepat untuk kegunaan harian.



Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri













Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal "Tak kisah batang pendek, janji seronok". Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.