Kagum! Indra Putra Beraksi Dengan Kuku Ibu Jari Kaki Baru Tercabut - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Kagum! Indra Putra Beraksi Dengan Kuku Ibu Jari Kaki Baru Tercabut harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Kagum! Indra Putra Beraksi Dengan Kuku Ibu Jari Kaki Baru Tercabut








Piala Suzuki AFF 2014 baru melabuhkan tirainya semalam dengan menyaksikan skuad Malaysia tewas melalui agregat 4-3 kepada skuad Thailand dalam Final berlandung di Dtadium Nasional Bukit Jalil.



Tidak dinafikan penyerang senior, Indra Putra Mahyuddin, 31, merupakan penggerak utama Harimau Malaya dan telah mendapat pujian daripada seluruh rakyat Malaysia.



Tapi tahukah anda sebenarnya di sebalik aksi cemerlang beliau Indra sebenarnya mengalami kecederaan apabila kuku ibu kaki beliau baru tercabut.










Memang sakit kerana diketahui setiap sepakan bola akan melibatkan kawasan kaki tersebut. Perkara ini telah disahkan oleh doktor pasukan kebangsaan, Dr Jass Khuzairi menerusi laman Twitternya semalam.



Beliau menyifatkan Indra sebagai salah seorang lagenda bola sepak tempatan kerana komitmen yang diberikannya boleh dijadikan contoh terbaik kepada permain baru yang terlibat dalam bola sepak tanah air.










Apapun terima kasih diucapkan kepada Indra atas kesungguhan beliau membantu skuada Harimau Malaya dan tidak dilupakan juga kepada permain lain yang beraksi dengan baik di atas padang sehingga melayakkan kita mara ke final.



Walaupun kalah, Harimau Malaya tetap menang di hati peminatnya



Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri













Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Kagum! Indra Putra Beraksi Dengan Kuku Ibu Jari Kaki Baru Tercabut. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.