Juri MLM Tahun Ni Menakutkan - Afdlin Shauki adalah Entri ulangsiar dari Yuya! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Juri MLM Tahun Ni Menakutkan - Afdlin Shauki membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Juri MLM Tahun Ni Menakutkan - Afdlin Shauki





Juri MLM Tahun Ni Menakutkan - Afdlin Shauki




Afdlin Shauki ada membuat kenyataan sepertu mempertikaikan pemberian bintang dan markah oleh para juri di pentas MLM2014 (Maharaja Lawak Mega).



Ini kata Afdlin Shauki:



Jury MLM tahun ni menakutkan... Memberi bintang-bintang yg tak sepatutnya...


Bintang Tu akan pengaruhi undi orag luar


Kesian team yg lain yang tak popular tapi bagus



Itulah antara komen dari bekas peserta dan juga pelawak hebat Afdlin Shauki tentang juri tahun ini. Ada yang setuju dengan statement Afdlin ini kerana persembahan Shake dan Zero membuat persembahan hebat namun mendapat bintang yang rendah namun persembahan Nabil dan Virus tidak best tapi dapat bintang yang banyak.



Ada juga yang kurang setuju dengan kenyataan Afdlin Shauki dengan mengatakan juri tahun ini adalah yang terbaik dan komen nya agak bagus.



Apapun semua orang ada komen dan pendapat masing-masing termasuklah Afdlin Shauki.









Juri MLM Tahun Ni Menakutkan - Afdlin Shauki ini adalah Entri ulangsiar dari Borak Kosong merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Yuya iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.