Fazura Burukkan Dan Gaduh Dengan Sara Ali Di Rancangan Realiti adalah Entri ulangsiar dari Yuya! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Fazura Burukkan Dan Gaduh Dengan Sara Ali Di Rancangan Realiti membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Fazura Burukkan Dan Gaduh Dengan Sara Ali Di Rancangan Realiti





Fazura Burukkan & Gaduh Dengan Sara Ali Di Rancangan Realiti


Banyak pihak yang mononton rancangan Facing Up To Fazura mengatakan Fazura seperti memburukkan rakan pelakon Sara Ali.



Namun Fazura akui dia tiada niat untuk burukkan rakan pelakon Sara Ali dan hanya bersikap jujur.



Dalam rancangan tersebut, Fazura menceritakan mengenai persahabatannya dengan Sara semakin renggang sejak akhir-akhir ini walaupun ramai beranggap tidak perlu bercerita tentang kisah itu kerana ramai yang tak tahu persengketaan Fazura dan Sara Ali.



Ini komen Fazura:



“Dalam perbualan itu, kami baik-baik saja. Kami juga mengakui merindui antara satu sama lain.


“Namun, tiba tarikh 17 November itu, tiada khabar berita daripada Sara hinggalah sekarang."


"Bahkan terdengar pula cerita baru saya kononnya banyak buat salah dengan dia walhal sebelum ini dia mengakui buat salah dengan saya,”



- sumber: www.hmetro.com.my









Fazura Burukkan Dan Gaduh Dengan Sara Ali Di Rancangan Realiti ini adalah Entri ulangsiar dari Borak Kosong merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Yuya iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.