13 kenderaan terlibat kemalangan di Jalan Seremban - Kuala Pilah - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di 13 kenderaan terlibat kemalangan di Jalan Seremban - Kuala Pilah harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




13 kenderaan terlibat kemalangan di Jalan Seremban - Kuala Pilah








SEREMBAN 2 Dis. - Sebanyak 13 kenderaan terbabit dalam kemalangan jalan raya di Jalan Seremban - Kuala Pilah selepas sebuah lori tangki membawa minyak kelapa sawit dirempuh daripada belakang oleh sebuah lori lain menyebabkan minyak tumpah di jalan raya.



Menurut sumber bomba dan penyelamat negeri, kejadian berlaku sekitar pukul 11 pagi ini dan kenderaan yang berlanggar dan terbabas berlanggar belakang kenderaan antara satu sama lain, berpunca daripada tumpahan minyak kelapa sawit berkenaan.










Kenderaan yang terlibat adalah sebuah lori treler, dua buah lori tangki, lapan buah kereta, sebuah bas dan satu lori ‘pick up’.



Setakat ini tiada mangsa dilaporkan parah manakala beberapa mangsa yang mengalami kecederaan ringan telah dibawa ke hospital berhampiran oleh orang ramai.



Ketika ini kerja membersih dan pemantauan di lokasi sedang dilakukan agensi keselamatan dan penyelamat.



Pengguna jalan raya yang menggunakan laluan tersebut dinasihatkan supaya berhati-hati kerana laluan di situ licin akibat kebocoran tangki dan tumpahan minyak kelapa sawit daripada lori yang terlibat kemalangan.



























































Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri













Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal 13 kenderaan terlibat kemalangan di Jalan Seremban - Kuala Pilah . Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.