Punca Facebook FB Baru Amran Fans Kedua Kini Ditutup Lagi Terjawap - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Punca Facebook FB Baru Amran Fans Kedua Kini Ditutup Lagi Terjawap harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Punca Facebook FB Baru Amran Fans Kedua Kini Ditutup Lagi Terjawap


Facebook FB baru Amrans Fans yang kedua kini ditutup lagi oleh pihak pengurusan Facebook. Penutupan FB Fanpage kedua Amran Fans yang kini sudah mencecah 100K peminat telah ditutup oleh Facebook berikutan melanggar terma dan syarat laman sosial berkenaan. Punca penutupan akaun Amran Fans yang kedua dipercayai berikutan penggunaan ayat yang kasar, berunsur lucah serta hasutan. Terdahulu, FB Fanpage Amran Fans yang asal (pertama) iaitu mencecah 300K jumlah peminat turut ditutup oleh Facebook berikutan menerima aduan yang sama.








Sumber









PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri







Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Punca Facebook FB Baru Amran Fans Kedua Kini Ditutup Lagi Terjawap. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.