Gara-Gara Lambat Balas Mesej, Pelanggan Maki Peniaga Online - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Gara-Gara Lambat Balas Mesej, Pelanggan Maki Peniaga Online harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Gara-Gara Lambat Balas Mesej, Pelanggan Maki Peniaga Online








Seorang peniaga online telah mendedahkan satu perbualan SMS dengan seorang pelanggan tetapnya yang dilihat tersangat biadab dan kurang ajar.



Wanita yang enggan didedahkan nama itu ternyata bengang dengan tindakan pelanggannya yang secara tiba-tiba menyerangnya dengan bahasa yang tidak enak dibaca.



Dia sebelum ini tidak pernah menghadapi sebarang masalah ketika berurus niaga dengan pelanggannya iaitu Lynda.

















Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri







Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Gara-Gara Lambat Balas Mesej, Pelanggan Maki Peniaga Online. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.