Gambar Mayat Ahmad Rafikin Tersepit Celah Batu adalah Entri ulangsiar dari Laman Berita yang hanya perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Gambar Mayat Ahmad Rafikin Tersepit Celah Batu membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Gambar Mayat Ahmad Rafikin Tersepit Celah Batu




Ada segelintir blog yang tidak bertanggungjawab telah menyebarkan berita palsu yang kononnya mayat Adik Ahmad Rafikin ditemui dalam keadaan duduk.


Selain itu kisah mengenai seorang ustaz yang membuka pintu alam ghaib juga tidak benar sama sekali. Ianya sengaja disebarkan sekadar untuk melariskan blog sahaja.


Mayat adik Ahmad Rafikin sebenarnya telah ditemui Mohd Johari Abu Bakar atau Abang Joe celah batu besar de­ngan aliran sungai di bawahnya kira kira-kira 2.4 kilometer dari trek laluan pertandingan.



Gambar mayat Adik Rafikin



Hasil laporan bedah siasat mengesahkan punca sebenar Ahmad Rafikin meninggal dunia ialah kerana lemas. Arwah juga dipercayai telah meninggal sekitar 72 jam (3 hari) sebelum mayatnya ditemui oleh anggota penyelamat petang semalam.


Semoga roh arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan para syuhada’. Al-Fatihah…




This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.





Gambar Mayat Ahmad Rafikin Tersepit Celah Batu ini adalah Entri ulangsiar dari diantara laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Wow Berita iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.