Berita Pelesu Batu Berdiri Di Air Terjun Gunung Pulai Johor - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Berita Pelesu Batu Berdiri Di Air Terjun Gunung Pulai Johor harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Berita Pelesu Batu Berdiri Di Air Terjun Gunung Pulai Johor


Berita palsu fenomena batu berdiri di Sungai Air Terjun Gunung Pulai, Kulai Jaya Johor. Menerusi laman sosial, kini tersebar secara viral rakaman video fenomena batu berdiri pegun yang sempat dirakam pada 23 November 2014 dan disebarkan menerusi laman sosial Facebook. Respon seorang pengguna laman sosial pula mendakwa ianya adalah buatan manusia dan tidak mustahil batu itu berdiri tegak jika diletakkan pusat graviti ditempat yang betul. Tambah seorang pengguna yang lain, ada sesetengah pihak yang menjadikan batu ini berdiri sebagai hobi dan keseronokan ketika bermandi manda di Air Terjun.








Rakaman Video Batu Berdiri Di Air Terjun Gunung Pulai Johor








Komen Pengguna Isu Batu Berdiri Di Air Terjun Gunung Pulai








Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
















Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Berita Pelesu Batu Berdiri Di Air Terjun Gunung Pulai Johor. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.