Bas City Liner Terjun Sungai - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Bas City Liner Terjun Sungai harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Bas City Liner Terjun Sungai








KUALA KETIL: Sebuah bas City Liner hari ini dilaporkan telah terjatuh ke dalam Sungai muda dari Jambatan sungai tersebut petang tadi,



Bas City Liner tersebut telah terjunam dari jambatan Muda berhampiran kampung Pantai Cicar bagaimana pun tiada kemalangan jiwa di laporkan.



Menurut sumber dari PGO Kedah, kejadian itu telah melibatkan tiga orang mangsa terdiri dari 2 lelaki tempatan dan sorang warga asing. Kesemua mereka dilaporkan berjaya merangkak keluar dari bas tersebut menyelamatkan diri.



Ketiga-tiga mereka telah dihantar ke Pusat Kesihatan Kuala Ketil untuk mendapat rawatan dan di jabatan pesakit luar klinik tersebut.



Pihak bomba bagaimanapun telah menghantar pasukan penyelam untuk memastikan tiada mangsa lagi di dalam bas tersebut.








Sumber









PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri







Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Bas City Liner Terjun Sungai. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.