Tamrin Ghafar Umum Keluar PAS Hari Ini adalah Entri ulangsiar dari Laman Berita yang hanya perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Tamrin Ghafar Umum Keluar PAS Hari Ini membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Tamrin Ghafar Umum Keluar PAS Hari Ini






Anak bekas Timbalan Perdana Menteri Mohd Tamrin Abdul Ghafar hari ini menghantar surat kepada Setiausaha Agung PAS menarik diri dari menjadi ahli parti Islam itu, lapor The Malaysian Insider.


Tamrin berkata beliau tidak lagi menganggotai PAS berkuatkuasa hari ini.


“Adalah diharapkan pihak Yang Berbahagia Datuk dapat mengemaskinikan rekod keahlian saya berkaitan keputusan ini,” kata Tamrin.


Ibu pejabat PAS mengesahkan penerimaan surat bertajuk “Menarik diri sebagai ahli PAS” daripada Tamrin itu.


Dua tahun lepas, pada 11 Ogos 2012, Tamrin menyerahkan borang keahlian sebagai ahli PAS kepada presiden parti Datuk Seri Abdul Hadi Awang pada majlis peringatan Badar Al Kubra di Kolej Universiti Islam Zulkifli Muhammad, Gombak.


Menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 tahun lalu, beliau turut sama dilihat membantu kempen PAS dan Pakatan Rakyat (PR).


Tamrin dilaporkan mula tidak senang dengan PAS sejak kemelut pelantikan menteri besar Selangor yang menyaksikan pertembungan antara parti itu dengan rakannya dalam PR.






This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.





Tamrin Ghafar Umum Keluar PAS Hari Ini ini adalah Entri ulangsiar dari diantara laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Wow Berita iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.