Putus Kaki ‘Potong’ Tak Lepas adalah Entri ulangsiar dari Laman Berita yang hanya perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Putus Kaki ‘Potong’ Tak Lepas membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Putus Kaki ‘Potong’ Tak Lepas






Akibat gagal memotong sebuah kenderaan, seorang penunggang motosikal putus kaki kanan manakala rakannya parah selepas terbabit kemalangan di Batu 6, Jalan Pantai-Jelebu, di Seremban, pagi tadi.


Dalam kejadian jam 7.10 pagi itu, mangsa yang dikenali Muhd Khairul, 22, dan rakannya, Akhmar Hanum, 20, menunggang motosikal jenis Yamaha LC dan dalam perjalanan dari Pantai ke Seremban.


Sejurus tiba di lokasi, pemandu, Muhd Khairun cuba memotong sebuah kenderaan di hadapan namun gagal sebelum terbabas ke laluan bertentangan.


Ketika itu, sebuah lori yang datang dari arah Pantai ke Jelebu merembuh motosikal ditunggangi mangsa menyebabkan mereka tercampak sejauh tujuh meter


Akibat rempuhan itu, Muhd Khairul putus kaki kanan manakala rakannya parah di bahagian badan serta pungggung.


Kedua-dua mangsa dibawa ke Hospital Tuanku Jaafar Seremban (HTJS) untuk rawatan lanjut.





This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.





Putus Kaki ‘Potong’ Tak Lepas ini adalah Entri ulangsiar dari diantara laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Wow Berita iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.