Pelakon Lucah Maria Ozawa Sedang Mencari Calon Suami! adalah Entri ulangsiar dari Laman Berita yang hanya perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Pelakon Lucah Maria Ozawa Sedang Mencari Calon Suami! membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Pelakon Lucah Maria Ozawa Sedang Mencari Calon Suami!






Palakon lucah yang popular di Jepun dan Indonesia, Maria Ozawa mengatakan dia kini sedang mencari bakal suami yang boleh dijadikan teman sehidup sematinya kelak.


Menerusi sesi wawancara dengan sebuah media Indonesia, Maria atau lebih dikenali di Indonesia sebagai Miyabi, mengatakan dia bersedia menerima sesiapa sahaja yang ingin menjadi suaminya asalkan mereka memahami kerjayanya sebagai seorang pelakon porno.


“Saya tak kisah dengan siapa orangnya atau dari warga negara mana, dari Jepun atau Indonesia ke, yang penting dia seorang yang memahami dan menyokong kerjaya saya,” katanya.


Miyabi sebelum ini sudah empat kali menjejakkan kaki ke Indonesia bagi menjalani penggambaran filem dewasa namun tidak dapat hadir ketika sesi tayangan perdana filemnya kerana kedatangannya dikecam sesetengah alim ulama negara itu.





This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.





Pelakon Lucah Maria Ozawa Sedang Mencari Calon Suami! ini adalah Entri ulangsiar dari diantara laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Wow Berita iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.