Hanez Suraya Rayu Stesen TV Beri Peluang Kedua adalah Entri ulangsiar dari Laman Berita yang hanya perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Hanez Suraya Rayu Stesen TV Beri Peluang Kedua membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Hanez Suraya Rayu Stesen TV Beri Peluang Kedua






Pelakon kontroversi, Hanez Suraya menjelaskan dia kini sudah semakin tidak mendapat tawaran lakonan kerana kebanyakan stesen televisyen seolah-olah memboikotnya selepas kisah cintanya dengan suami orang habis satu persatu dilondehkan oleh media tempatan.


Memang kesian dengar luahan hati Hanez ni..


“Benda sudah berlaku, tiada guna untuk saya menyesal kerana semua itu berpunca daripada kesilapan sendiri. Salah saya kerana terlalu terbuka, tanpa memikirkan kesan jangka panjang. Cuma saya terkilan apabila terus dihukum kerana kesilapan semalam sehingga ruang untuk saya kembali berkarya semakin sempit. Memang saya berdosa tetapi wajarkah saya dihukum hingga langsung tidak diberi peluang meneruskan minat dalam bidang seni?


“Setiap orang berhak mendapat peluang kedua untuk memperbetulkan semula kesilapan tetapi mengapa saya tidak diberi kesempatan itu? Saya tidak mengeluh sebaliknya berharap mereka yang mempunyai kuasa untuk memberikan semula kesempatan bagi saya membuktikan kesungguhan sebagai pelakon,” katanya memetik laporan sebuah akhbar mingguan, baru-baru ini.


Hai, sabar sahajalah Hanez, mungkin sekarang peminat masih belum lagi dapat melupakan ‘dosa’ yang telah awak lakukan, lama-lama nanti mereka lupalah tu..


Yelah, cumanya makan masa lah nak raih kepercayaan peminat Hanez dan stesen televisyen kerana pastinya mereka masih belum ‘move on’ dengan kisah hangat Hanez yang didakwa sebagai perosak rumah tangga kekasih hatinya, Romie Razin Adilha dan isterinya, Liyana Manan.





This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.





Hanez Suraya Rayu Stesen TV Beri Peluang Kedua ini adalah Entri ulangsiar dari diantara laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Wow Berita iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.