Diana Amir Kecewa Stesen TV Masih Dedahkan Auratnya adalah Entri ulangsiar dari Laman Berita yang hanya perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Diana Amir Kecewa Stesen TV Masih Dedahkan Auratnya membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Diana Amir Kecewa Stesen TV Masih Dedahkan Auratnya





Diana Amir Kecewa Stesen TV Masih Dedahkan Auratnya

Pelakon dan pengacara, Diana Amir, meluahkan rasa kecewanya apabila terdapat sesetengah stesen televisyen menayangkan drama mahupun filem lakonannya sebelum bertudung yang dikiranya mengaibkan.


Memetik kenyataan Kosmo!, Diana memberitahu kenyataan itu tidak hanya untuk dirinya sendiri malah secara tidak langsung pelakon Aku Masih Dara itu mewakili juga rakan artis lain yang sudah berhijab.


“Saya menyarankan supaya stesen TV menghentikan tayangan filem-filem lama saya serta beberapa pelakon lain yang sudah berhijab sekarang. Fikirkan juga kebajikan kami yang sudah berubah.


“Ramai juga peminat yang mengadu mengenai kekerapan tayangan filem-filem lama saya sebelum saya berhijrah. Memang itu kesalahan saya tapi kalau boleh tayangkan filem-filem lain yang masih banyak dalam pasaran kita,” katanya.


Malah, menurut Diana, dia bakal merujuk Persatuan Seniman Malaysia (Seniman) berhubung perkara itu.


Incoming search terms:





This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.





Diana Amir Kecewa Stesen TV Masih Dedahkan Auratnya ini adalah Entri ulangsiar dari diantara laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Wow Berita iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.