Berita Terkini ‘Ninja Bogel’ Ganggu Pelajar UITM Puncak Alam adalah Entri ulangsiar dari Laman Berita yang hanya perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Berita Terkini ‘Ninja Bogel’ Ganggu Pelajar UITM Puncak Alam membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Berita Terkini ‘Ninja Bogel’ Ganggu Pelajar UITM Puncak Alam






Memetik laporan sebuah akhbar tempatan, puluhan pelajar perempuan UiTM kampus Puncak Alam yang tinggal menyewa di Pangsapuri Astana Alam 3 bukan sahaja hidup dalam ketakutan malah diselubungi seribu misteri apabila kawasan perumahan itu diganggu ‘ninja bogel’.


Modus operandi lelaki ‘ninja bogel’ itu cukup mudah iaitu mengetuk pintu rumah pelajar pada waktu tengah malam dan mempamerkan alat sulitnya kepada pelajar berkenaan.


Notis berhubung isu ‘ninja bogel’ sudah diedarkan oleh pengawal pangsapuri berkenaan.


Diharap pelajar wanita UiTM Puncak Alam yang menghuni pangsapuri tersebut lebih berwaspada dan sentiasa mengunci pintu serta elakkan membuka pintu rumah jika diketuk oleh orang yang tidak dikenali.


Ninja Bogel Kini Trending Di Laman Sosial Twitter







This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.





Berita Terkini ‘Ninja Bogel’ Ganggu Pelajar UITM Puncak Alam ini adalah Entri ulangsiar dari diantara laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Wow Berita iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.