Anak Lelaki Allahyarham Datuk Sharifah Aini Nikah Esok adalah Entri ulangsiar dari Laman Berita yang hanya perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Anak Lelaki Allahyarham Datuk Sharifah Aini Nikah Esok membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Anak Lelaki Allahyarham Datuk Sharifah Aini Nikah Esok






Anak tunggal Allahyarham Datuk Sharifah Aini, Haji Aliff Omar Ali, 32 bakal dinikahkan dengan pasangannya Sharifah Nur Athirah Syed Azmi, 28, yang merupakan seorang doktor gigi, esok di Shah Alam.


Sementara itu majlis resepsi kedua-dua mempelai berkenaan akan diadakan pada keesokan harinya (Sabtu) di Pusat Konvensyen Shah Alam yang akan dihadiri keluarga kedua-dua belah mempelai dan rakan terdekat.


Menerusi informasi yang diberikan kepada portal murai.com.my, majlis berkenaan pastinya akan menjadi cukup bermakna kerana akan turut dihadiri ramai rakan terdekat Allahyarham Datuk Sharifah Aini dalam meraikan hari bahagia berkenaan.


Malah khabarnya, idea untuk mengadakan majlis di pusat konvensyen berkenaan adalah permintaan daripada keluarga sebelah pihak perempuan, bagaimanapun telah dipersetujui oleh keluarga bakal pengantin lelaki.


Aliff Omar Ali baru saja pulang dari Madinah sebaik saja acara pengebumian Allahyarham dan dikhabarkan akan berada di tanah air selama sebulan bagi menguruskan urusan perkahwinannya dengan gadis impiannya itu.


Kedua-dua pasangan telahpun ditunangkan pada 23 Ogos lalu selepas mereka berkenalan kira-kira dua tahun lalu iaitu selepas diperkenalkan oleh keluarga masing-masing dalam sebuah majlis.





This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.





Anak Lelaki Allahyarham Datuk Sharifah Aini Nikah Esok ini adalah Entri ulangsiar dari diantara laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Wow Berita iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.