Siapa Sangka, Awek Vietnam Seksi Ini Merupakan Gamer Yang Handal adalah Entri ulangsiar dari Borak Kosong! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Siapa Sangka, Awek Vietnam Seksi Ini Merupakan Gamer Yang Handal membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Siapa Sangka, Awek Vietnam Seksi Ini Merupakan Gamer Yang Handal




Xiao Yi atau lebih dikenal sebagai Vietnam Yao Yao menjadi terkenal di kalangan para gamers di China, Jepun dan Korea kerana dia merupakan gamer yang handal khususnya game first person shooter.




Penampilan fisiknya mengingatkan orang kepada Elly Tran Ha



Kecantikan dan keseksiannya membuat ia popular sebab fotonya tersebar luas di di dunia maya dan menjadi kesukaan para netter di negara tersebut yang tidak menyangka bahawa gadis China keturunan Vietnam yang cantik ini merupakan seorang gamer handal.








Penampilan yang gemulai dan cantik ternyata sangat bolehmenipu. Banyak kalangan yang menilai dia merupakan "penerus" Elly Tran Ha dalam jagat hiburan Vietnam dan sekitarnya kerana bentuk dan penampilan fisik mereka amat mirip.




Siapa Sangka, Awek Vietnam Seksi Ini Merupakan Gamer Yang Handal ini adalah Entri ulangsiar dari Borak Kosong merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada noreply@blogger.com (EDDIE YUSTIN) iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.