LELAKI CINA HINA PDRM AKHIRNYA MOHON MAAF DI TWITTER adalah Entri ulangsiar dari Laman Isu Panas ! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya LELAKI CINA HINA PDRM AKHIRNYA MOHON MAAF DI TWITTER membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





LELAKI CINA HINA PDRM AKHIRNYA MOHON MAAF DI TWITTER








Semalam, Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar telah mengarahkan Pusat Tindak Balas Siasatan Siber PDRM mengesan dua pengguna Twitter yang telah menghamburkan kata-kata biadab terhadap polis.



Nasrul Omar memuat naik status "@KBAB51 anjing BN". ID @KBAB51 adalah ID yang digunakan oleh Tan Sri Khalid di Twitter.



Viktor Wong pula memuat naik status yang menyatakan PDRM anak haram serta menyatakan Tan Sri Khalid dengan pemimpin Nazi, Henrich Himmler. Bagaimanapun lelaki cina itu telah menarik balik kenyataan 'anak haram' dan segera membuat permohonan maaf melalui Twitternya.



"Hello both @PDRMsia @KBAB51, I am retracting the suggestion on the bastardization and apologize to you and all your members of the force" (saya menarik balik cadangan mengenai 'bastardization' dan meminta maaf kepada anda dan semua anggota pasukan anda).



Nasi Sudah Menjadi Bubur



Bagaimanapun, polis tetap akan terus mengambil tindakan terhadap dua pengguna laman Twitter itu dan akan disiasat di mengikut Seksyen 233 Akta Komunikasi dan Multimedia dan juga Akta Hasutan 1948.




LELAKI CINA HINA PDRM AKHIRNYA MOHON MAAF DI TWITTER ini adalah Entri ulangsiar dari Blog Isu Panas merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Mr Panas iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.