GURU KEJAM, PUKUL MURID GUNA BUKU TEKS HINGGA BERDARAH adalah Entri ulangsiar dari Laman Isu Panas ! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya GURU KEJAM, PUKUL MURID GUNA BUKU TEKS HINGGA BERDARAH membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





GURU KEJAM, PUKUL MURID GUNA BUKU TEKS HINGGA BERDARAH









Guru kejam, adalah gelaran yang layak diberikan kepada Lei Mingxing apabila dia memukul empat kanak-kanak yang hanya berusia tujuh tahun dengan buku teks di dalam pejabatnya hingga menyebabkan tengkorak salah seorang daripada kanak-kanak itu retak.



Dia juga memukul murid-muridnya itu dengan kuat hinggakan pejabatnya dipenuhi dengan darah.



Lei yang juga guru seni itu kini melarikan diri dan usaha memburunya giat dijalankan oleh polis berdasarkan jejak tayar kereta dan telefon bimbit.Menurut guru besar sekolah terbabit, Wang Qin, dia mendengar bunyi tangisan ketika melalui bilik pejabat Lei.



“Saya tidak mengetahui apa yang berlaku kepadanya kerana dia seorang guru yang baik.



“Sekolah ini hanya ada 22 pelajar dan saya amat bimbang dengan keadaan mereka yang cedera ini,’’ katanya. Dalam pada itu, polis memberitahu kanak-kanak terbabit tidak mengetahui kenapa guru tersebut memukul mereka.



Apa yang pasti, Lei telah memanggil mereka ke pejabatnya dan kemudian mula memukul kanak-kanak terbabit, lapor MyNewsHub.




GURU KEJAM, PUKUL MURID GUNA BUKU TEKS HINGGA BERDARAH ini adalah Entri ulangsiar dari Blog Isu Panas merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Mr Panas iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.