Bertudung Persis Ustazah, Tulisan Umpama Pelacur Murahan! adalah Entri ulangsiar dari Laman Berita yang hanya perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Bertudung Persis Ustazah, Tulisan Umpama Pelacur Murahan! membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Bertudung Persis Ustazah, Tulisan Umpama Pelacur Murahan!






Di mana agaknya wanita ini berada tatkala barisan angota keselamatan negara bertempur menentang pengganas semalam?


Mungkin juga terlepas pandang kerana asyik membaca akhbar Harakah dan Keadilan Daily, menonton TV Pas sambil mengabaikan sumber-sumber informasi lain yang lebih reliable.


Sebelum ini sudah ada seorang individu yang kononnya lebih hebat dari tenters, malah langsung tidak mengiktiraf keperwiraan tentera yang terkorban. Namun begitu, katanya, akaun telah digodam, dan laporan polis telah dibuat.


Adakah ini satu insiden yang sama atau memang wanita ini benar-benar mahu menguji ketaatan pasukan keselamatan tanahair?


Soalan ditanya macam orang tiada akal, tanpa kesabaran, sekarang sudah terbukti keupayaan pasukan keselamatan negara, agak-agak akaunnya dah ditutup malu.


Incoming search terms:





This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

Scottish readers: Undecided about the referendum? Please read Scottish Independence, Power And Propaganda.





Bertudung Persis Ustazah, Tulisan Umpama Pelacur Murahan! ini adalah Entri ulangsiar dari diantara laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Wow Berita iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.